poniedziałek, 21 lipca 2014

Dla Dziewczynki-Album i Pudełeczko-

 
Wykonałam albumik wertikalny oraz kolorystycznie pasujące pudełeczko:
 
 
Pudełeczko to trudna sztuka origami-nie lubuję się w niej:) Jednak schemat był na tyle prosty, że udało mi się je złożyć, no a ozdabianie to sama przyjemność:)
 
 
Ostatnio to moja ulubiona forma albumów:
( przypominam, że niedługo WARSZTATY w Poznaniu i Aleksandrowie Kujawskim!)
 
 
 
 
 Do ozdabiania wnetrza wykorzystałam rameczki, gwiazdeczki, bobaski i ciuszki tekturkowe:
 
ZAPRASZAM NA BLOG PO WIĘCEJ INSPIRACJI
 
 
...oraz
przepiękne papiery do scrapbookingu
 
i
 
Lemoncraft
 
 
 
 
 
 
 
 
 Miłego poniedziałku!
Madzioza
 


6 komentarzy:

Katlus pisze...

przepiękny album!

Agnieszka(AgaP) pisze...

Cudny albumik!!!!!Pięknie wykorzystane tekturki!! A za pudełko- podziwiam!!!! Origami, mnie jest jakoś nie po drodze... ;-D

Craftvena Marta Zaborowska pisze...

PADŁAM! Zakochana jestem w tych Twoich albumach :D Jak tam LO? :D

Madzioza pisze...

Dziękuję dziewczyny, ze pochylacie się czasami nad moimi pracami-miło mi Was czytać tutaj! Marta jużgotowe, zdjęcia będą koło piątku!:)

agnieszka pisze...

ooooooooo rewelacja !!!
pomyśl o warsztatach w okolicy Krakowa <3

Unknown pisze...

Piękny ten album! Wspaniały a papiery lemoncraft chyba idealne do tej pracy <3