czwartek, 12 sierpnia 2010

Dwa letnie scrapy.

Uff..zaczynam od westchnięcia..po pierwsze bo duszno, po drugie bo się za głowę złapałam ile mam zaległości..{wstyd}

Zakurzyło się trochę na blogu od czasu różanego wpisu..
W tym czasie powstało kilka (naście) prac głównie layout'ów, dwa z nich prezentuję poniżej:

C&S do wyzwania Mirabeel na SP, TUTAJ możecie zobaczyć prace naszego DT oraz innych Użytkowników portalu.



Chorągiewki były wytyczną wyzwania oraz jak najmniej użytych dodatków. Jako bazy użyłam tektury, dodatkami są stemple, przeszycia maszynowe, chorągiewki i materiał pod zdjęciem z kitu czerwcowego ILS;)


Drugi LO, na mapkowe wyzwanie Danieli:)



A TUTAJ prace nszego DT na Scrapujących Polkach i prace biorące udział w wyzwaniu.



Bazą jest papier z PIKNIK PARTY ILS, jako dodatki szydełkowe moje kwiaty, guzik ILS, skrawki papieru ZESZYTY II ILS, tekturka falista, przeszycia, alfabet i ćwieki scrap.com.pl


A już jutro zapraszam na Scrapujące Polki-będzie kolejne, świetne wyzwanie w dziale Scrapy/LO!

Ale uwaga to nie koniec zaproszeń:)



W Twórczym Pokoju od poniedziałku czeka na Was kolejne wyzwanie mojego autorstwa!
Mam nadzieję, że jest dosyć ciekawe i wile osób postanowi się z nim zmierzyć ZAPRASZAM SERDECZNIE!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Śliczne scrapy =]Proste,ładne kolory...