piątek, 4 września 2009

Orange Bubbles!

Ooo, jakie fajne pomarańczowe bąbelki! Wykrzyknął kolega z pracy na widok mej biżuterii dzisiaj;)
Otóż wychodząc na przeciw panującym trendom w tym sezonie-szary i pomarańczowy łącz!-wydziergałam sobie korale:) Nie jest to pierwszy model korali wyszydełkowanych przeze mnie, ale pierwszy w tym kolorze.
A, że w tym też czasie Art Piaskownica zorganizowała zabawę pt. MONOCHROMATYCZNIE#1-POMARAŃCZOWY-to mam jak znalazł!






P.S. Ostatnio na blogu u Hali czekała na mnie milutka niespodzianka:WYRÓŻNIENIE!



Serdecznie Ci Hala dziękuję! Bardzo się cieszę i dzielę się owym wyróżnieniem z:

Mumą

Kardamonową

Anią Konieczną, której blog dopiero odkryłam i mnie zauroczył!

Anią z Zielonego, której blog i prace nieustająco mnie zachwycają!

Yovitą

12 komentarzy:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

ładne wielce
i cieplutkie :-)

Kardamonowa pisze...

Boskie, szkoda, że nie umiem to bym sobie zrobiła fioletowe ;)

Ruda Galeria pisze...

Swietny kolor:) Idealny na poprawę pierwszych jesiennych dni.

Madzioza pisze...

Dziękuję Cynka, Kardamonowa, CZekoLady!
Kardamonowa-może wymianka?

Kardamonowa pisze...

O, ho, ho! Moja pierwsza propozycja wymiankowa i to od tak zdolnej kobietki. Czuję się zaszczycona! Bardzo chętnie!

Yovi pisze...

Swietny kolor!!! W sam raz na rozswietlenie tych pochmurnych dni!!!

Anonimowy pisze...

...obejrzałam sobie właśnie calusieńkiego twojego bloga...
jakoś jak już zaczęłam to nie mogłam się oderwać...
to była sama przyjemność :)
cudności tworzysz!
dziękuję za niezwykłą ucztę.
i pozdrawiam-
ania z:
http://aniakonieczna.blogspot.com/

Ania ze Wzgórza pisze...

ooo rude korale! boskie! :)))
a i za nagrodę dziękuję pięknie i za ten opis obok wyróznienia, szok! :) wielkie dzięki! :)

Kardamonowa pisze...

dziękuję za wyróżnienie ;) to bardzo miłe

Anonimowy pisze...

dziękuję za wyróżnienie...
ogromnie!

Yovi pisze...

dziekuje za nagrode :****

Magda Bolinska pisze...

korale cudne :D:D ja zawsze ubolewam nad tym, ze szydelkowac nie umiem buuu :(

kochana, dziekuje serdecznie za wyroznienie :***

milego dnia :*