poniedziałek, 22 czerwca 2009

Miejsce, do którego lubię wracać:)

Tak brzmi temat 5 częsci "Book of Me".
Tym miejscem dla mnie jest ...gród Kopernika czyli Toruń..:)
Tam się urodziłam, studiowałam, poznałam męża, urodziłam pierwszą Córę.. W sumie nawet planowałam związać resztę życia z tym miastem..zamieszkać na stałe.. Ale plany planami a życie życiem:) Dobrze, że mam do Torunia naprawdę blisko:)




I jeszcze...w końcu doczekałam się paczki z przydasiami...na stempelek Heidi Swapp czekałam blisko miesiąc, ale już MAM!!! I już użyłam włanie na tym scrapie powyżej:)
A dziurkacze jako tak w zeszłym tygodniu dotarły:)






3 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

śliczny scrap :)

Rachel pisze...

piekności i skrapowe i zakupowe!:)

Madzioza pisze...

Dziękuję Dziewczyny serdecznie za komentarz i odwiedziny mojego bloga:)