piątek, 20 marca 2009

Rozgrzewka :)

Czyli Wiosenno-Wielkanocnie , Alleluja i do przodu:)
Ocieplaczki już na jajka są i powstaje ich więcej: Jeden taki poleciał do Slodqiej - o taki właśnie z karteczką: ( mam nadzieję, że już doleciał...)





Zrobiłam też pierwsze karteczki, aa takie śmieszne raczej- wariacja na temat:)






Iii poszperałam i wyszukałam swoje własnoręczne zeszłoroczne wielkanocne ozdoby..oto co wtedy stworzyłam i co przetrwało do dziś:









Za oknem niby wiosna..NIBY bo temperatura w okolicy ZERA..:( A dzisiaj miała przyjść..WIOSNA właśnie...

7 komentarzy:

slodqa pisze...

ojej a do mnie jeszcze kurczaczek nie przyleciał...:( chyba mnie listonosz nie lubi...:(

Yovi pisze...

Pikne karteczki!! Bardzo pomyslowe!!!
A ubranka na jajka sliczniaste a te kurczaczkowe to wogole the best!!!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Śliczne szydełkowe zeszłoroczne i świetne kartkowe darcia tegoroczne ;-)))

slodqa pisze...

kurczaczek od Ciebie już doleciał na mojego bloga :)

rudlis pisze...

Piękne ubranko na jajeczka :)
Wszystkie Twoje prace wielkanocne są śliczne :)

Saskia pisze...

Lovely craftwork!! You are so talented!! I like your blog!!

Greetings,
Saskia

Madzioza pisze...

Thanks very much Saskia !