piątek, 23 stycznia 2009

Gnieciuchy dla przyjaciół i wyróżnienie:)

Dlaczego gnieciuchy..bo tło powstało poprzez zgniecenie papieru pakowego:) Następnie potraktowałam go tuszem i gotowe. Dodatki: koronka, tasiemka szyfonowa, moje serduszka. A na jednej próba malowanego stempelka (shame). Kolorowałam kredkami i pisakami-efekt średni, bo i tusz się rozmazał...Ale pierwsze koty za płoty!





Iiii jeszcze niespodziewajka od NICKTOŚKI
Otóz ta przemiła Osóbka przyznała mi wyróżnienie Marie Antoinette Award
Serdecznie dziękuję za to wyróżnienie!!! :**



Zasady: nagrodę należy przekazać kolejnym 5 osobom, których blogi podziwiamy :D

Przekazuję ją:

-Truskawce
-Yovicie
-Kamaftut
-Mumie
-Agnieszce

Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga i pozostawione komentarze :*

8 komentarzy:

PatiS pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
PatiS pisze...

a czemu ja dopiero teraz odnalazłam tego bloga???nie mialam pojęcia ze takowego prowdzisz, a na noworodku nie pisałam ju od ho ho ho :/ Swietne kartki!!bardzo pozytywne:D;D:D:D
ps. poprzedni komentarz skasowalam, bo sama miala trudności z jego przeczytaniem( A mi nie działa;)

agnieszka pisze...

bardzo dziekuje :* :*

Yovi pisze...

dziekuje :****

a kartki sa przeboskie!!!

Kamaftut pisze...

Ja też ślicznie dziękuję :*

Karteczki swietne, a Gizmo jak wróci na łono własnego domostwa napewno sie ucieszy że scrapujesz :)

Magda Bolinska pisze...

Swietne karteczki - bardzo podoba mi sie pomysl z gnieceniem papieru pakowego :D

Za wyroznienie bardzo, ale to bardzo dziekuje, cmok cmok :*

Anonimowy pisze...

śliczne karteczki:)

Nowalinka pisze...

Rewelacja, superowe karteluchy z gnieciuchem :))